poniedziałek, 12 października 2015

Obudowa do stacji pogody

Dzisiaj wykonałem obudowę do stacji pogody opisanej w tym wpisie na blogu -> Link

Obudowę wykonałem z obudowy Z-72J dostępnej w sklepie Cyfronika -> Link i z obudowy Z43n -> Link

W obudowie Z-72J na środku wykonałem otwór, na który przykleiłem klejem kropelką obudowę Z43n z wyciętym jednym bokiem, tak, aby do środka dostawało się powietrze, a jednocześnie do wnętrza nie dostawała się woda, dzięki temu czujnik wilgotności, będzie robił rzeczywiste pomiary wilgotności na zewnątrz.

Pokrywkę z obudowy Z43n wykorzystałem do zrobienia uchwytu do zawieszenia.

Koszt obudowy, to około 10 zł.

Obudowa wygląda tak


Elektronikę i koszyczek na baterie przykleiłem klejem na gorąco.

Wnętrze stacji pogody


Teraz panel na tablecie wygląda tak

1 komentarz:

  1. Dobra robota. Ja się zastanawiam czy nie zakupić takiej stacji pogody do siebie do domu https://www.oleole.pl/stacje-pogody.bhtml. Hoduję rośliny na tarasie, często potrzebuję informacji jaka dokładnie pogoda jest, szczególnie o poranku. W ten sposób można uniknąć zmarznięcia roślin na przykład.

    OdpowiedzUsuń